13 Haziran 2009 Cumartesi

JAVA DOSYA GİZLEYİCİ

programı telefonunuza kuruyorsunuz. messiah çalıştırıldığında seçim kısmından Setting (Ayarlar) kısmına geliplock edilecek Videolar ve lock edilecek Resimler klasörünü tesbit etmek için Browser açılacak

Telefonununuz browserinden gizlemek istediğiniz videoların adresini buluyorsunuz ve Klasörün üzerine gelip bu klasör gizlemek istediğimResim klasörümdür veya Video klasörümdür deyip belirliyorsunuz.artık gerisi messiaha kalıyor
Messiahı çalıştırdığınızda seçim kısmında karşınızda 7 adet seçenek çıkıyor.
Encrypt İmages (ayarlarda belittiğimiz resimler klasörünü lock eder)Decrypt İmages (ayarlarda belittiğimiz resimler klasürünü unlock eder. açar)
Encrypt Videos (ayarlarda belittiğimiz video klasörünü lock eder)
Decrypt Videos (ayarlarda belittiğimiz video klasörünüğ unlock eder. açar)Settings (ayarlar)
Help (yardım)
About (hakkında)
Kullanımıyla ilgili ufak bir hatırlama yapayım.
şimdi benim telefonumun video klasörü şudur.
memory stick içindeki:\MSSEMC\Media files\video
eğer ben bu klasörü lock edersem bu klasör içindeki kamera çekimlerimide gizlemiş olurum.
Ben bunun için şöyle yaptım.
F:\MSSEMC\Media files\video içerisineiki adet alt klasör daha oluşturdum.
Normal videolar
Özel videolar
\MSSEMC\Media files\video\özel videolar kitlerken sadece bu klasörü kitliyorum.
Nedenide Eğer Video klasörünün tam***** kitlersem diğer videolarıma ulaşmayıda engellemiş oluyorum.

http://rapidshare.com/files/107234230/The_Messiah.jar.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder