28 Mayıs 2009 Perşembe

araba yazıları

araba yazıları
V8 i yolda, kizi kolda severim. » Kiz dedigin taktinmi koluna yakismali, caktinmi duvara yapismali! » Yalniz Kurt ! » Ela gözlümün nazina, hastayim ford un aragazina. » Rampanin Ustasiyim gözlerinin hastasiyim. » Gözlerin güzel ama bakmasini bilmiyorsun! » Gidisine yollar, durusuma kizlar hasta! » Sen söför sün dediler kizi vermediler. » Miras degil alinteri... » Kolla Beni Serit Degistiriyorum. » Rahmetlide sollardi ! » Rampada gecme beni, düzlükte düzerim seni! » Ceketimi atarim, asvaltta yatarim... » Bir kavanoz recel bunlarda gecer. » Babam saolsun & (Haci babam saolsun) » Alem bana ben sana hasta !!! » Önünü görmeden sollama, evine aci haber yollama... » Kuzu kurdun, yol ford un. » Asiksan vur saza, söförsen baz gaza! » Cilemse cekerim kaderimse gülerim. » Gas, fren, sanziman... halin duman! » Yaklasma toz olursun, gecme pisman olursun. » Tek rakibim Türk Hava yollari... » O simdi Asker !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder